torek, 17. marec 2015

A FEW OF MY SONGS :)



MY POETRY


JEKLO


Jeklo
jeklo
J-E-K-L-O!

Kje si???
vročica železna
ubij me
palica vročična
na mojih ustih
ovija me v svet teme...
... in bolestno boli

UBIJ ME - nežno
ubij me - strastno
ubij me - močno!!

STISNI me - nežno
stisni stisni stisni me ljubeče?
nisem/nismo vredni
živeti v tem čudnem svetu!
Zato - ubij me - tokrat nežno!






IRONIJA KLOVNOV 








Vsi smo majhni klovni
princi laži
primadone izmikanja
hčerke in sini manipulacij
vdove strica sarkazma!

Kako to masko odvreči??
to igranje za VES svet, 
to laž, ki ujela se je v past...

Igra igra igrica --- življenja!
Koščki padajo,
zid se ruši,
vse me muči,
vse boli, trpi, trepeta,
joka, vse, joka,
boji se smrti in ljubezni in ---življenja!

Joka, vse joka - ovito je v žalost, 
v britko sestro žalost,
kje , kaj, kdaj, zakaj, kako...
začeti odmikati zidove,
pustiti jezo za seboj,
verjeti v nek boljsi svet?
Kako, kako?







RASA MRTVIH POETOV




Rasa mrtvih poetrov,
trupel in grozodejstev!
TRUPLA!!!!!!

Trupla počivajo v miru!!??
Ne....trupla trohnijo, mi pa živimo -
v ujetosti časa in  dimenzije,
hlastamo po svežem zraku,
brez kislo žveplenega okusa po smrti
fuj in fej,
ta smrad ko hodijo živi ljudje okoli
Voham hinavce in sebičneže na 100 km!
smrdi jim - 
dah, koža, kosti -
 tega iz njih ne da se izprati, fuj!
Zato - ljudje okoli nas so -- PEKEL!


 DA!


Živi in ne mrtvi ljudje, 
mrtvi počivajo, 
živi kričijo po praznih temačnih ulicah,
 ko že vsi spijo,
motijo splošni red in mir, 
ŽIVI, raje družim se  - S TRUPLI!

S trupli,
 raje družim se s trupli,
 s trupli in živalmi!
T-R-U-P-L-A!



(Počivajte VSI v miru!
RIP)


:)))))))))


Hope its not too much, some of my songs are a bit too angry or somthing, but thats just the first thing that pops into my mind , i write it down - i have to write it down ;)!

hope its ok! 
byby

LPN :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar